شرایط استفاده
چگونگی درخواست مرجوعی کالا:
هرگونه آسیب، ایراد فیزیکی و یا مغایرت در مشخصات کالای ارسالی را حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
از طریق یکی از روشهای زیر می توانید درخواست خود را اطلاع دهید:
• وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارش های من ، درخواست خود را ثبت کنید.
• یا پیام خود را در صفحه تماس با ما ارسال کنید.
• یا در اپلیکیشن تلگرام به آدرس @digitallandsupport برای ما پیام ارسال کنید.
توجه داشته باشید برای ثبت و پیگیری مرجوعی کالا اطلاع داشتن از شماره سفارش الزامی می باشد.
چگونگی ارسال کالا:
• قبل از ارسال کالا حتما با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
• در صورتی که مغایرت بدون باز کردن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد ( مانند رنگ، مدل، اندازه و ... ) از باز کردن پلمپ جعبهی دستگاه خودداری فرمایید.
• اقلام هدیه شامل بازگشت کالا نمی باشند.
• برای بازگشت مرسوله، کالا می بایست در جعبه اصلی خودش به همراه تمام وسایل همراه نظیر شارژر، کابل و ... همراه باشد.
• کالای خریداری شده را داخل کارتن جداگانه قرار دهید و از برچسب زدن و نوشتن توضیحات روی جعبه اصلی خودداری فرمایید.